luni, 21 martie 2011

Tu ce ai face cu 3000 de euro?

Fiind inceput de saptamana, fiind in postul dinaintea Invierii Domnului, indraznesc sa va readuc in atentie cazul micutului Tudorache Andrei Stefan, unicul copil al familiei Tudorache din cartierul Centru/Buftea. Asa cum va spuneam in 28 februarie, Andrei, la numai 5 anisori,  sufera de tetrapareza spastica si epilepsie. Mai avem la dispozitie 5 zile sa-l ajutam sa stranga banutii necesari sa meagra la tratament in Ucraina.
Probabil ca v-ati gandit de multe ori cum ar fi sa dispuneti de o suma de bani pe care sa o folositi cum vreti. Si eu m-am gandit la asta! Recunosc. Cate lucruri am putea cumpara, de exemplu, cu 3000 de euro. Sau, si mai bine, ce am putea cumpara cu banii astia? Sanatate, viata, fericire, am avea posibilitatea sa achizitionam? Mi-ati raspunde "NU".  Astea sunt "bunuri" care nu se cumpara! Din pacate pentru Andrei, lucrurile nu stau asa. Viata copilului are pret in lei sau valuta.Cel putin de doua ori pe an, Andru, cum il rasfata parintii, are nevoie de 3000 de euro pentru un tratament de recuperare in regim intensiv la Clinica de Recuperare din Truskavets-Ucraina, care sa-l ajute sa-si recapete copilaria. Pana la urma, viata. De ce ?  Pentru ca, din neatentia unor medicii, langa numele lui mai stau scrise cele doua diagnostice: paralizie cerebrala si epilepsie. Atat timp cat parintii au reusit sa-si duca pruncul la recuperare, Andrei a facut progrese semnificative dar, de un an si jumatate nu au mai avut posibilitati financiare, trebuind sa plateasca imprumuturile deja facute, recuperarea efectuata in tara ( 300 RON/saptamana ) si medicamentele care vin in completarea tratamentului.

Nu v-am pus pe ganduri? Voi ce pret ati avea? Familia voastra cat ar costa? Da, pana la urma aici ajungem chiar daca pana la eticheta lui de pret, Andrei este un copil nevinovat, care nu intelege ce se intampla cu el si care merita, ca noi toti dealtfel, sa traiasca, sa creasca mare si sa ne bucure pe toti.
Putem oare sa cheltuim cu 10  lei mai putin in fiecare luna? Hai sa ne uitam in jurul nostru… ce am cumparat astazi si nu ne trebuia? Sau in frigider, cat aruncam din tot ce se afla in el? Cu banii "economisiti" oare nu am putea ajuta, pentru un timp, aceasta familie sa treaca perioada grea? Cu siguranta, DA!


BCR Sucursala Buftea
Cont in Lei : RO85RNCB0591120449750001
Titulat cont : Tudorache Andrei Stefan

Raiffeisen Bank Sucursala Buftea
Cont in Lei : RO64RZBR0000060005300291
Cont in Euro : RO30RZBR0000060010136644

Titular conturi : Tudorache Nicolae Petrisor
Contact: Telefon: 0724.514.658
http://www.andreistefan.eu
http://www.andreistefan.eu/tratament-ucraina/

Pe aceasta cale, multumesc, in nume propriu, celor care si-au rupt o bucatica din putinul lor si l-au ajutat pe Andrei.

2 comentarii:

Vuvuzela Ro spunea...

Draga Catalina, mi-am permis sa iau legatura cu cel care realizeaza un blog care are o audienta destul de mare ( in fiecare moment cate 10-20 useri online) si pentru ca ne leaga o veche amicitie a fost de acord sa preia articolul tau la el pe site, in speranta ca intre cei multi care comenteaza si citesc acolo, se vor gasi destui care sa faca o fapta buna, acum, inainte de Paste. Iata url-ul acelui blog:
News.ro Ştiri pe Blog
http://newsro123.blogspot.com/
Sper sa ai succes in demersul tau!

Catalina spunea...

Multumesc din suflet Vuvu.Atit tie, cit si celor de News.ro.