joi, 5 mai 2011

Buftea Tv

Haioase:) De aducere aminte

6 comentarii:

Catalina spunea...

Eugen, dragule, nici nu-mi doresc sa ma iubesti. Si intreaba-ma aici, la mine pe blog, daca ai ceva nelamuriri. Cu siguranta iti voi raspunde. Stii, nu ma simt datoare sa-ti dau explicatii cum si ce fac pe blogul meu, as putea spune ca am invatat de la tine, dar pentru ca esti inca un copil, iti spun ca am gasit, intimplator, filmuletul pe youtube, nu stiu cine l-a postat, m-a amuzat(recunosc)si l-am primit la mine in casa. Parerea mea este ca prea te erijezi in sfintisor. Nu vreau sa folosesc cuvinte grele, asa cum faci tu. Pina la urma si lucrurile astea fac parte din viata.
Te citez: "În fine, este mult de discutat pe tema asta. Doresc doar să o întreb pe doamna Cătălina, cea care ne-a reamintit că se poate şi la Buftea, de câte ori a luat interviu valorilor locale care nu sunt puţine în oraşul nostru? Câti dintre reporterii Buftea Tv erau absolveţi de facultate de jurnalism? Câte dintre emisiunile realizate de Buftea Tv promovau o viaţă sănătoasă, nu una în birt?"
Ei bine, nu de putine ori am luat interviu valorilor locale, avind chiar emisiune pe tema asta (ca doar eram huliti pentru ca nu dadeam decit ce era frumos), majoritatea reporterilor erau absolventi ai unor facultati(sau in curs). Banuiesc ca trebuie sa fi aflat pina cum ca nu numai cu o facultate de jurnalism te poti numi reporter. Cit despre emisiunile care promovau viata sanatoasa, au fost destule. Nu birtul a fost tinta noastra. Insa, daca nu ti-ai dat seama, asta a facut obiectul unei stiri, de actualitate atunci, stire care, la fel ca toate, a avut nevoie de parerea oamenilor ca sa fie completa. Si acum trebuie sa recunoastem, chiar daca ne este greu, ca astia erau oamenii pe care'i gaseai dimineata in piata, oamenii pe linga care treceai in drum spre scoala sau spre servici, si te intrebai in sinea ta: cum mama naibii poate sa bea omul asta de la primele ore ale zilei? In fine, nu ma apuc sa-ti predau regulile de baza ale stirii. Insa, te rog, cind mai ai intrebari, daca nu's retorice, adreseaza-mi-le direct, fara a face pe lupul moralist. Iti voi raspunde cu placere si decenta.

Anonim spunea...

Răspunsul d-voastră mi-a stârnit zâmbetul aşteptat! Vă mulţumesc!

Catalina spunea...

Daca am putut sa fac lucrul asta pentru tine, ma bucur:)

demodaveche spunea...

Eu te-am intrebat odată și nu mi-ai răspuns, despre o femeie din Buftea, cu care susțineai că ai stat de vorbă cu ocazia unui reportaj, intr-un spital...

Iți aduci aminte? Poți dă-mi dai detalii sau ceva video, că parcă spuneai că ați filmat acolo...

Catalina spunea...

Bogdan, te rog sa-mi reamintesti despre ce este vorba. Imi cer scuze, dar am uitat.

Catalina spunea...

Am cautat in toate comentariile tale, 6 la numar, si nu gasesc intrebarea ta. Probabil ca nu aici m-ai intrebat.