marți, 27 aprilie 2010

In memoriam - Constantin Balalau

O inimă bună a încetat să mai bată, un suflet mare s-a ridicat la cer, aproape de Dumnezeu, iar eu imi iau ramas bun, pastrindu-l viu in amintire, de la cel care a fost Constantin Balalau. Inca nu pot sa accept ca, fizic, nu mai este printe noi si imi pare nespus de rau ca nu i-am spus niciodata cit l-am apreciat.



Pe Constantin Balalau l-am admirat din prima clipa in care l-am privit in ochi si i-am strins ferm, dar cu emotie, mina. Asemanarea dintre el si tatal meu m-a izbit. Mai tirziu aveam sa aflu ca erau nascuti in aceeasi zi, aceeasi luna, la o distanta de citiva ani.


Avea toate darurile dumnezeiesti pentru a continua tot ce si-a propus: impunator,charismatic, voce
calda si egala, inteligenta percutanta si privire patrunzatoare. A fost primul om pe care l-am cunoscut cind am pasit in Buftea. Omul care mi-a dat votul de incredere si care m-a invatat sa iubesc orasul, sa iubesc oamenii de aici si care a contribuit semnificativ la decizia mea de a ma muta in Buftea. Cuvintele sint de prisos. Am crezut ca Bala este nemuritor.

Dumnezeu sa te odihneasca in pace, OM bun!

Niciun comentariu: