luni, 18 iulie 2011

Iubeste-ma cu ploaie

Iubeste-ma si'mbratiseaza-ma cu ploaie.
Saruta-mi chipul,
Umarul,
Si coapsa
Asa cum boabe mari,
De lacrimi grele,
Imi saruta talpile arse
In asteptarea curcubeului nocturn

Ma contopesc cu ploaia
Sub fulgerul care-mi brazdeaza noaptea,
In dragoste de toate felurile
Si tandre imbratisari
Sub pomii care'n geamat se apleaca.

Curg torente de apa
Ce-mi mangaie parul si trupul
Cu lacrimi de cer curate
Sa spele ceata din mine

Iubeste-ma cu ploaia
Inainte si dupa...


17.07.2011

2 comentarii:

Anonim spunea...

Versurile va apartin? Nu pot decat sa va felicit! E mare lucru in ziua de azi sa mai intalnesti asa oameni sensibili ce iubesc arta, literatura si poezia. Sunt 2,3 bloguri in orasul asta ce merita sa le urmaresti. Am vazut ca aveti unul din ele trecut in lista de bloguri. Chiar merita sa facem cunoscut faptul ca exista si astfel de oameni speciali in acest oras.

Catalina spunea...

Cu scuzele ce se impun intirzierii raspunsului, da, versurile imi apartin. Dar e prea mult spus versuri. Nu am pretentii de poet, pentru ca nu ma pricep. Le-as spune doar...trairi. Insa, asta nu ma opreste sa va multumesc, cu consideratie, din suflet.